Sunday, September 26, 2010

Sexy Eva!


Samo što sam se odmakla od modnih tema, evo nam Eve Longorije na naslovnici oktobarskog izdanja Harper's Bazaar-a u Rusiji. Nisam mogla a da ne ispratim i tu, u moru naslovnica koje sam u posljednje vrijeme spomenula.
Džepna venera ovaj put u sexy izdanju, smokey eyes i little black dress na naslovnici, i prateći editorial, sa naglaskom na haltere, duge trepavice, krevet, ali opet, mene je najviše dojmila ova sa djetetom na ulici. Treba li reći da mi se svidja beige čupava haljina ?







2 comments:

  1. slatkica! moja omiljena domacica
    btw ja jedva chekam da se zavrshe nedelje mode, blog mi je postao slikovnica, a ne mogu da se iskulirammm ::))

    ReplyDelete
  2. Bas je slatka i prava je zgodnica. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...