Monday, September 27, 2010

Lijepo, elegantno ( i čipkasto )!


Evo na petom danu MFW konačno nečeg čemu nisam pronašla skoro nijednu zamjerku! Klasika do srži, što je bio i ostao moj prvi kriterij kad je odjeća u pitanju ( sa blagim odstupanjima tamo i ovamo ). Talijansko, elegantno, moderno, lijepo, i klasično u isto vrijeme - jednom rječju - Brioni!!
Ovo je 'ready to wear' kolekcija za sezonu s/s 2010/2011. i ja sam totalno oduševljena. Konačno kraj ludorijama, disko bojama, čudnim cipelama i ispijenim modelima. Boje i krojevi su totalno po mom ukusu, od osnovnih bijele i crne, do dijapazona beige, sive pa sve do cognac smedje. A tek uski krojevi košuljica i blazera...Big like! Neki će reći da je moda uvijek ovakva, postalo bi dosadno na revijama. Ali eto, ja sebi uzimam klasiku i dosadu, vi sebi razgrabite šarenilo, boje i avijatičarske kape :) Pogledajte slike i sami procijenite! 
I da, ovdje Bianca Balti malo manje izgleda kao Barbie ( ili jednostavno pogledajte septembarsko izdanje španjolskog Harper's Bazaar-a da vidite o čemu sam ranije govorila ).
















P.S. Izabrala sam jako puno slika, i jako puno bijele boje, ali nisam mogla da odolim :)

3 comments:

  1. meni je ovaj beli deo very dolce&gabbana S/S 2011, chak sam se i na momenat zbunila kad sam prvi put gledala reviju.. kad ono medjutim :)
    u svakom sluchaju, jako lepo

    ReplyDelete
  2. This is D&G collection right? niceee everybody were posting it today! i so love D&G

    xx,
    JON
    http://jonathonfashionvictim.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. @ Jelena: Jeste, i meni je, ali mi je ova cipka puno ljepsa :)
    @ Jon: It's not D&G, but their white lace outfits are similar :) This is Brioni - Italian brand.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...