Thursday, September 23, 2010

Septembarski pregled 2

Bez pretjerano puno riječi, za septembarski pregled broj 2 sam izabrala Harper's Bazaar. Mislim da će vam se ovo svidjeti koliko i meni ( whole bunch of my favorite celebrities on the covers ) !

 Harper's Bazaar UK / Gisele Bundchen



Na naslovnici UK izdanja je jedna i jedina Gisele Bundchen, i to u dvije verzije za redovne čitatelje i za pretplatnike. Naravno, ova za pretplatnike ima minimalno natpisa i vuče više na glam. Jedna novina ovaj put je što je Gisele snimljena u nekom od gradova svog rodnog Brazila, a ne u svjetskim modnim metropolama.



Harper's Bazaar US / Jennifer Aniston



Na naslovnici US Harper's Bazaar-a je Barbara Streisand. Ups...Ne, to je ipak Jennifer Aniston, ali morate priznati da i više nego liči. Riječ je o središnjem editorialu septembarskog broja u kojem Jen glumi svg idola - glumicu i pjevačicu Barbaru Streisand. U editorialu je vjerno preslikala neke od Barbarinih najpoznatijih fotografija i scena iz filmova.




Harper's Bazaar US / Simply Red editorial


Još jedan editorial iz američkog broja, a ovaj je potpuno po mom ukusu, nema mane! Jurnjava gradskim ulicama na skuteru, španjolske stepenice, espresso u maloj kafeteriji, Koloseum, a sve to u skupim u moćnim krpicama. Jednom rječju - Rim ! Model je bila Dree Hemingway.





Harper's Bazaar US / Fall's Riches editorial

Da, još sam na Americi. Lažno krzno vs. pravo krzno, nositi ga ili ne, to je diskusija koja bi se mogla voditi do sutra. Nije to razlog što sam uvrstila i ovaj editorial u post, nego jer mi se dopadaju fotografije. Za dušebrižnike da kažem da je u editorialu korišteno lažno krzno, a cilj je bio pokazati luksuz, kako krznom, tako i zlatnim nakitom, crvenim ružem i lakom na noktima. Pun pogodak! Model u ovom editorialu je bila Heidi Mount





Harper's Bazaar Spain / Bianca Balti


Na naslovnici španjolskog izdanja provjereno lijepo lice - Bianca Balti, bivši model Victoria's Secret-a. Jako lijep, damski editorial, sa dizajnerskim krpicama sezone.  Zato se i zove jednostavno - Otono ( Jesen ). No...meni tu nešto nedostaje. Ona mi liči na Barbie, samo sa jednom manom - smeđom kosom, a svaka fotografija je gotovo ista. Sami prosudite.





Harper's Bazaar Australia / Elle MacPherson


Evo mog favorita; Elle MacPherson, svježa i nikad ljepša u svojoj 47. godini, obučena u Louis Vuitton haljinu, krasi septembarsko izdanje Bazaar-a u Australiji. Editorial je nešto jednostavniji, fotografije je uradio Jason Kibbler, a za stil i izgled imamo zahvaliti Nancy Rhode




Harper's Bazaar Russia / Laetitia Casta


Za kraj, samo podsjetnik za naslovnicu ruskog izdanja. Svoje mišljenje sam već rekla, tako da...Možemo zaključiti samo da se retro vraća na velika vrata. Do slijedećeg pregleda...


4 comments:

  1. jooooooooj! kako bih ja vishe volela da pokrenu Harper's kod nas iz mnooogo mnogo razloga, pa i lichnih.

    ReplyDelete
  2. Ne zna se koja je naslovnica lepsa :) Harper's bazaar kod nas nema, nazalost :(

    ReplyDelete
  3. Toliko sam uzivala radeci na ovom postu, a najgore je sto je bilo kasno, a ja toliko pospana da opet nisam stavila sve sto sam htjela. Reci izdanje iz Japana na kojem su Tom Cruise i Cameron Diaz, pa bi bilo lijepo da sam je obradila, a usput i njihov film 'Knight & Day'. Ali mozda cu to ostaviti za neki naredni put :)
    Harper's Bazaar bih i ja rado citala!

    ReplyDelete
  4. o da kazu harper's u 2011. ja bih da im verujem kao. dva puta su sve pomerali :/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...