Sunday, September 26, 2010

Love - Paris - Fashion


Dobro, nisam ja baš svjetski putnik, u tome i jeste čar za mene kad god po prvi put otvorim vrata hotelske sobe i sa nestrpljenjem razgledam okolo. Ali ovo...Ovo vidim po prvi put ( neznalica! ) i totalno sam se rastopila, ne znam da li više radi divnog interijera, ili radi Pariza, ili radi nedostižnog luksuza, ili...
Da krenemo redom; Plaza Athénée Paris je definitivno daleko više od hotela. Čini se da je pariški chic utjelovljen baš na ovom mjestu. 
Hotel je smješten u samom žarištu svih modnih, i uopšte poslovnih zbivanja - između Eiffelovog tornja i Elizejskih polja. Osim brojnih i luksuznih soba i još mnoštva sadržaja, ono na što sam ja odmah pala je Spa Institut sa Dior potpisom, te jedan od poznatijih kafića u Parizu 'La Galerie des Goblins'.


A sada, zašto sam povezala chic i baš ovaj hotel...Posljednja epizoda Sex i grada je snimljena upravo ovdje. I baš u čast Carrie, osoblje je smislilo posebnu ponudu za dobrodošlicu, koju čini čaša Cosmopolitan-a, čokoladna cipela i omiljeni Carrie-in katalog 'All is about Shoes' u kojem se nalazi lista svih najboljih trgovina sa cipelama u Parizu.
A još veći chic  je činjenica da je baš na ovom mjestu slavna Ava Gardner neke tamo godine imala probe haljina sa Yves Saint Laurent-om.
I eto....Pariz mi je na listi najpoželjnijih destinacija, ali čisto sumnjam da ću ikad kročiti u neku od soba ove divote od hotela. U svakom slučaju, ostaje mi moja mašta :)







2 comments:

  1. Bila sam u Parizu i savetujem ti da prvi novac iskoristiš za putovanje tamo! Čak i da se ne približiš ovakvim hotelima, svaki sekund proveden u tom gradu je bogatstvo za ceo život!

    ReplyDelete
  2. Paris, najlepse mesto na svetu!! bila sam 3 puta , i dalje je malo...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...