Wednesday, September 29, 2010

Roberto's Fringes





Svaki put kada radim post koji uključuje FW, kažem sebi da je posljednji. Ali, tu i tamo preovlada nešto tako lijepo što mi zapne za oko pa moram ponovo. Kao u ovom slučaju. Roberto Cavalli s/s 2010/2011. kolekcija u Milanu je pravo osvježenje, barem za moje oči. Inače uvijek tražim umjerenost u kreacijama, ali ovaj put i u ovom primjeru je nema nimalo, barem kad su krojevi u pitanju. Rese i resice na hiljadu i jedan način. Cavalli je stvarno ovaj put napravio bum, zbog neobičnih krpica, zbog ambijenta, a  i zbog jednog od glavnih razloga što sam napravila ovaj post, a to su zvijezde njegove revije - Natalia Vodianova i Laetitia Casta. Mislim da će se ova kolekcija dugo pamtiti, baš kao i sve ostalo što je napravio u posljednje vrijeme. Posebno mi se svidjela scena, koja je za razliku većine na ovogodišnjem MFW jako široka i svijetla, a u pozadini su prepoznatljivi Cavalli zlatni motivi u kombinaciji sa zelenilom. Boje isto po mom ukusu. Pogledajte slike, opet sam ih izabrala previše.
P.S. Anna je naravno viđena u prvom redu. Ne mogu a da ne primijetim da iz blizine izgleda kao Michael Jackson. Stvarno je vrijeme da skine tamne naočale i promijeni frizuru, zar ne ?



















2 comments:

  1. hahah svi smo na overdouzu
    a mosh misliti sad kad pochne pariz i ondashnje divotice ;)
    s cavallijem imam love/hate odnos... volim ono shto prikaze na sceni, mrzim ono shto seljanke rade od njegovog brenda
    no u svakom sluchaju, way to go Roberto i chestitam na 40 godina rada
    a shto se Anne tiche http://bgdstyle.blogspot.com/2010/09/o-anna.html :)

    ReplyDelete
  2. Jelena je skroz u pravu , svidja mi se kako je ovo rekla! :) rese su mi takooo dobree, mislim da bi ih kacila svuda!
    pratim od danas! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...