Sunday, September 5, 2010

Pure Nature: Montezuma, Costa Rica


Ako me put ikada odvede u Costa Ricu ( mislim u stvarnosti, u snovima sam tamo bila već na desetine puta ), ovo mjesto mi ne smije promaći. Mariposas del Sol ili Anamaya, savršen hotel u srcu džungle na Nicoya poluotoku. Stvorili su ga po vlastitim idejama Geoff & Karen McCabe, inače modni dizajneri i bivši plesači s vatrom. Luksuzni kompleks Anamaya čine glavna vila - Mariposas del Sol, ali vlasnici su izgradili i niz bungalova u istom krugu, a svaki je poseban na svoj način.
Ovo je ujedno i jedini hotel koji posjeduje jedan dio zemljišta uz Montezuma vodopade, koji vrijede za najljepše vodopade na cijelom poluotoku. Još nebrojeno puno sadržaja uz predivnu prirodu će učiniti da na ovom mjestu zaboravite na ostatak svijeta: restoran sa organskom hranom, prelijepe plaže na samo dvije minute hoda od hotela, cirkus predstava svaki petak uveče, i još....infinity edge pool :) Ko prati moj blog, zna koliko ih volim!
Ono što je također zanimljivo, da je pored divnog okruženja, ovo mjesto također i centar za uzgoj orhideja, naročito na desetine lokalnih vrsta koje se mogu naći svuda. Kako kažu domaćini, najbolje vrijeme da se vidi cvat orhideje je decembar mjesec. Pa eto dragi moji, kada vam dosadi užasna zima u gradu, trk u Costa Ricu! :)










1 comment:

  1. boooooze zeno, pa necu ti vishe svracati na blog
    ubi me divotama svaki put ::))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...