Monday, April 23, 2012

Just Girly Things


Klik po klik i evo mene na još jednom Tumblr blogu. Ovaj put riječ je o Just Girly Things, blogu sa puno slika i bez pretjerano puno riječi, baš kako volim. I bez obzira koliko autorka bloga imala godina, i koliko blog bio 'girly' kao što sam naziv kaže, meni u ovom trenutku baš odgovara takav i pomaže mi da dnevne obaveze u najkraćem mogućem vremenu stavim na 'off' i utonem u čarobni svijet ljeta, sunca i godišnjih odmora. Gotovo sve ove sličice koje sam postavila uz post vode upravo u tom pravcu. Mislim da vam neće biti mrsko da mi se pridružite. 











P.S. Odbrojavanje do putovanja u Pariz je počelo. Do kraja idućeg mjeseca možete očekivati neki putopis na blogu. Kiss svima :*



7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...