Friday, September 24, 2010

Chocolate shoes



Žene, došle smo na svoje :) Konačno je postalo moguće spojiti dvije velike ženske ljubavi - onu prema cipelama, i ništa manju ljubav prema slatkišima, a naročito prema čokoladi. Sve ove preslatke ( doslovno! ) cipelice i torbice koje vidite na slikama napravila je britanska kompanija Choc Chic i to od najfinije belgijske čokolade. 
Ideja je došla od slastičarke Frances Cooley, i to prije desetak godina kada je našla originalni kalup cipele u Antwerpenu. U njemu je napravila svoje prve cipele sa zebra uzorkom. Tako je počela proizvodnja, nakon što je Frances odustala od svoje karijere grafičke dizajnerke. Čokoladne cipelice su postale takav hit da ih jedva stigne napraviti u naručenom broju, jer svaka je ručno izrađena i danas ih pravi u svim bojama i uzorcima, uključujući tačkaste, zebraste i tigraste. Cijena je 33 dolara po komadu, što je jeftino s obzirom koliko će ovaj poklon obradovati svaku ženu.








2 comments:

  1. Davno sam negde na netu videla ove cipelice i odusevila se ^^

    ReplyDelete
  2. znash o chemu ja razmishljam.. dal bi prevagnula moja ljubav prema lepom ili ipak moja ljubav prema slatkom. pojesti ili ne. ne ili pojesti. pojesti ili ne. uuuuuuh zbunjena sam ::))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...