Ah, kako volim kad pogodim unaprijed s postom, pa onda mogu za njega da vežem novi :) Izgleda da je trend 'plus size' stvarno zaživio, i da se širi brzinom svjetlosti.
Za oktobarsko izdanje Elle magazina i njihovu 25. godišnjicu, ovaj velikan je izabrao nekoliko dama poput Megan Fox, Amande Seyfried i Lauren Conrad, koje su dobile zasebne naslovnice ovog specijalnog izdanja. Međutim pravo je osvježenje vidjeti 27-godišnju Gabourey Sidibe baš na naslovnici, glumicu nominovanu za Oscara za film Precious. Kako kažu iz Elle-a, djevojke su odabrane jer baš one mijenjaju današnjicu.
Sjetimo se i kampanje Jeana Paula Gaultiera, u kojoj je angažovao 'plus size' model Crystal Renn, 24- godišnju Amerikanku koja se kao tinejdžerka izgladnjivala kako bi zadovoljila stroge kriterije modne piste. 2005. godine je zatvorila Gaultierovu reviju noseći svoj pravi broj - 44. Pet godina nakon toga, pojavila se opet u Gaultierovoj reklamnoj kampanji za kolekciju f/w 2010./2011. po idejama Ines van Lamsweerde i Vinoodh-a Matadin-a. Morate priznati da na fotografijama nema neke velike razlike sa onima koje krase mršavice.
Izgleda da su kampanje zdravog života, i prave dimenzije ženskog tijela današnjice konačno udarile šamar svjetskim modnim kreatorima i natjerali ih da razmisle o svojoj propagandi veličine manje od nula.
Sjetimo se samo Dove-a koji je još 2004. godine počeo sa svojom 'Campaign for real beauty', u kojoj su istakli žene svih 'veličina i oblika'.
Možda i ne bi bilo tako skandalozno danas, kao 2007. godine kada se na naslovnici časopisa NME pojavila Beth Ditto, pjevačica benda The Gossip. Gola, sa viškom kilograma i dlakavim pazusima, tada je javno istakla da je gay, da ima curu transseksualku, te da se bori za prava homoseksualaca.
Dvije godine kasnije, Ditto je dobila novi angažman, ni manje ni više nego na naslovnici časopisa LOVE.
I sve ovo možda i ne bi bila tako velika vijest, da Karl Lagerfeld nije odlučio na naslovnicu časopisa V staviti 'plus size' djevojku. Kako sama Beth Ditto kaže, Karl je molio jedne godine da pjeva na njegovom partyju za Fendi. Danas je i sama uspješna u kreiranju, te je njena druga po redu kolekcija +42 broja u prodaji od 17. septembra u radnji shopova Selfridges.
Da li je ovo samo još jedan marketing trik modne industrije i izdavaštva, ili im je ponestalo ideja ? Moglo bi se diskutovati :)
Sjajan sjajan post :D
ReplyDeleteKako god, meni se dopada. Milion puta su lepse od onih bledunjavih, koscatih devojaka. Jedino mi je Ditto too much. Ali to je mozda zbog toga sto znam o njoj :/ Jennifer Hudson mi je pre bila na granici da mi se ne svidja, ali sada je prelepa. Dobro je to sto rade kreatori, jer ipak ima puno njih koji bi se izgladnjivali samo da lice na one sa pista.
ReplyDelete