Tuesday, December 21, 2010

Another Sweet Award!

Ovog puta želim da se zahvalim Ani, koja mi je na njenom super blogu Fashion, travel and me dodijelila ovu slatku nagradicu!


Cure moje, znate i same da je meni ovaj naš 'blog svijet' poseban, i jako je lijepo provoditi vrijeme s vama, makar i virtuelno. Pa neka pričaju o štetnim stranama interneta koliko god hoće, ja sam našla puno i pozitivnih, i ovaj blog je jedna od njih.

Mada sam i prije 'odgovarala' na blog nagrade, i ovdje ponavljam dosta toga, ipak neka se zna, nagradu proslijeđujem slijedećim:


i naravno

Kako bi ova nagrada bila potpuna, moram odgovoriti na pitanje ( kao i sve vi koje odlučite pisati na ovu temu ):
Tri destinacije na koje bih otputovala i zašto ?

Kako sam već jednom i napisala, Pariz mi je u vrhu želja, a zatim Rim i Firenca. To su ona tri najjednostavnija izbora, mada bih mogla do sutra da pravim svoju listu. Ima tu mnogo mjesta gdje 'vječno sunce sija, sa dugim pješčanim plažama i kristalno čistim morem. Ima i udaljenih, egzotičnih zemalja, ma svega. Ali neka za sada ovo bude moj odgovor :)

Veliki pozdrav za sve cure! :)

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...