Thursday, December 9, 2010

Ralph Lauren's Manhattan Home


Bijelo, bijelo, i još malo bijelog...To je prvo što će vam upasti u oči kada budete gledali slike extra-mega-luksuznog stana Ralph Lauren-a na Manhattan-u. Dnevni boravak kao iz snova, mini biblioteka isto tako. Minimalistički ukrasi, dodatak malo crne boje, cvijeća aranžiranog sa ukusom, i puno stakla i ogledala. Kuhinja je ipak malo previše 'sterilna' za moj ukus, ali se savršeno uklapa u ostatak stana. Ah, snovi moji pusti...










3 comments:

  1. Predivno je!Samo sto bih se ja resila ovog lika iz Star wars-a (valjda je odatle:))!

    ReplyDelete
  2. Divno, diiiiivno je. Ja obozavam minimalizam. Nisi videla moju kuhinju,srebrno-bela, bez ijednog detalja, kaze moja mama, kao da je u svemirskom brodu, a ne kuhinji. Ja koliko volim u teoriji sarenis, i sljokice i zlatno i bolje, ne mogu da funcionisem sem u potpuno svedenom i sterilnom stanu. Tako da je ovaj stan za mene pun pogodak,ako me pozove da se menjamo selim se odmah!

    ReplyDelete
  3. lepooo, prelepo. ali ja bas volim kada ima neku toplinu i nije ovoliko sterilno, volim jastuke, mebl, zaveze, cupave tepihe, voliiiim! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...