Wednesday, December 22, 2010

Vogue US January 2011


Odavno nisam imala ovakav dug 'izvještaj-blog',  i evo me ponovo, sa puno puno razloga. Odabrala sam Vogue US, izdanje za januar 2011.-te, prvo iz razloga što je na naslovnici Natalie Portman, a još više zbog editoriala unutra, sa posebnom posvetom filmu koji željno iščekujem - Black Swan.
Izvrstan editorial pod imenom 'Spreading Her Wings' vođen fotografom Peter Lindbergh-om i stilistom Tonne Goodman-om prati i odgovarajući interview sa Natalie, a govori o svom novom filmu kao i nominaciji za Golden Globe u kategoriji najbolje glumice.







Drugo, i ništa manje važno - Daria Werbowy i ne tako bitan u ovoj priči -  glumac David Strathaim, u editorialu od 14 strana 'Brief Encounter', također uslikano od strane Peter Lindbergh-a. Daria je po ko zna koji put pokazala sve svoje čari u krpicama Prade, Marc Jacobsa i Versace-a, sve savršeno iskombinovano od strane Grace Coddington.






I na kraju, jedna poslastica u pravom smislu te riječi - saradnja Lare Stone i Maria Testina mora dati dobar rezultat! Editorial 'Tuscan Turnaround' je snimljen u talijanskom Castello di Vicarello, i savršen je. Kombinacija talijanskog krajolika, prirodne ljepote žene i krpica Donne Karan, Michael-a Kors-a i Lanvin-a, i šta nam više treba ?





5 comments:

  1. da ceo broj je divan, posebno natalija. uhvatila sam sebe da iskchekujem film kao ushicena tinejdzerka :)

    ReplyDelete
  2. Natalie je divna, ali moram da priznam da mi se najvise dopada editorial sa dariom, super mi je cela prica!!!

    ReplyDelete
  3. Savrseno!:) Ovaj post sam htela da objavim! Ali sam bila lenja!:)I ja jedva cekam film!

    ReplyDelete
  4. Natali je prelepa! A i ceo editorijal sa njom!

    ReplyDelete
  5. definitivno editorijal sa natalie! emotivno sam vezana za taj film, prvenstveno zbog sminke koju je nosila (o njoj sam pisala na mom blogu)..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...