Monday, December 6, 2010

Rihanna for GQ Magazine


ZNAM da mi je ovo danas drugi post po redu, i da ću sutra vjerovatno panično tražiti zanimljivu temu da je s vama podijelim. ALI jednostavno nisam mogla izdržati da vam ne pokažem ove slike.
Rihanna, na ko zna kojoj naslovnici po redu u zadnjih nekoliko mjeseci, ovaj put cover i editorial za britansko izdanje GQ magazina. Već smo navikli od nje da se slika u sexy pozama i minimalno krpica na sebi, ali ipak je i ovaj editorial sasvim drugačiji od prethodnih. Pogledajte!







7 comments:

  1. ta zena shta god da uradi od sebe izgleda sjajno!
    a naslovna mi je oodlichna.

    ReplyDelete
  2. bash je cica mica... moja omiljena... :)

    ReplyDelete
  3. Svidjaju mi se fotke, a jos vise ovi komentari na njima, volela da procitam ceo intervju!:) dEFinitivno je uspela ono sto je htela, sto se imidza tice:))Love her!:)

    ReplyDelete
  4. Dovoljno mi je samo da vidim njeno ime u nazivu posta i jurim ka istom:))
    obozavam je!samo, iskreno, ovaj editorijal mi i nije nesto...sem sto ona izgleda kao i uvek fenomenalno!!!

    ReplyDelete
  5. jaooooo, ja je ne podnosim! ni njen glas, niti pesme, niti ovo sto pravi od sebe, bila je lepa mala klinka sa Barbadosa, sad je obicna prodana dusa Show biznisa!! Steta!

    ReplyDelete
  6. jaoo grozni su mi ovi nokti kad ih forsiraju...ponekad mi je too much, ali je generalno volim! ne mogu da verujem da joj dobro stoji svaka frizura! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...