Friday, December 24, 2010

Small Gifts ( ili zašto volim zimske praznike, no. 2 )

Čuli ste već nekoliko puta od mene da ne volim zimu. Ali barem napravim sebi neki trip u glavi, kako bi mi to najmrže doba u godini prošlo brže i lakše :) Tako sam u prethodni post stavila editorial sa onim divnim pletivom kakvog se sjećam samo sa starih fotografija mojih roditelja kad su bili mladi. Ja ih zovem 'džemperi sa jelenima', a podsjećaju na američke filmove sa temom Božića, gdje big happy families stoje pored jelke obučeni u iste, ispijaju punč iz nekih fancy staklenih šoljica, a djeca razdragano trčkaraju okolo i raduju se poklonima. Ah da...


Drugi, malo stvarniji trip, su sitni poklončići. Tako je u moje ruke prije dva dana stigao presladak poklon, ni manje ni više nego L'Occitane praznični set. Badem i karite maslac krema za ruke, sapun i ulje za tuširanje, sve to slatko upakovano u malu kutiju. Svima preporučujem, miris je neodoljiv, a ja znam da ću kupiti isto čim ovo potrošim. I da, to su stvari koje čine da mi zima brže prođe...


2 comments:

  1. jaaao zavdim, obozavam loccitan. a kod nas ih sve zatvorishe. shmrc :(

    ReplyDelete
  2. divnooo, jeee za pokloneee!!! :) ja ih redovno koristim i ubacujem u setove na poliju! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...