Monday, December 27, 2010

Net-A-Porter Season Sale

Ovo je vrlo lako mogao biti moj treći po redu post na temu ' Zašto volim zimske praznike', ali da sam za nekoliko miliončića dolara bogatija. Evo šta je u pitanju; baš juče mi je pred oči iskočila reklamica za Net-A-Porter godišnju rasprodaju. Torbice, odjeća, cipele...Sve dizajnersko i sve na jednom mjestu po sniženim cijenama. I tako već dugo vremena klikam i gledam, da mi barem oči ostanu sretne, kada ne mogu ništa od toga da dobijem :)
Nije sve tako crno, zato valjda i imamo ovaj naš virtuelni svijet koji nam popravlja raspoloženje. Evo nekih stvarčica koje bih ja sebi izabrala:


Chloé
£ 1,448

Hervé Léger 
£ 1,096   
Fendi
£ 316  

Miu Miu
£ 170  

Marc Jacobs
 £ 332 
Lanvin
£ 234  


Burberry Prorsum 
£ 131  

4 comments:

  1. mhmm
    ali kad budesh nekoliko miliona bogatija, obrati paznju i na outnet> net a porter onlajn autlet. radosti tokom chitave godine :)

    ReplyDelete
  2. Joj Chloe haljina je diiiiiivna...

    ReplyDelete
  3. dragaaa, kad budu delili nesto onda nam javi! ;) salim se, naravnoo, gledam redovno jer mi salju sve novosti na email, i ludiim kad vidim sta sve propustamoooo...eh kad bi dali neku blog platu jer zabavljamo narod svakoga dana....bilo bi bar za prsten! :)

    ReplyDelete
  4. ah joj net-a-porter... i ja tamo visim stalno i gledam stvari koje ne mogu još imati.. hehe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...