Monday, December 20, 2010

City of Light


Volite Paris ? A make up, tačnije rumenila ? Ili možda volite poklanjati, naročito za praznike ? Onda je nova, praznična kolekcija Bourjois rumenila pravi izbor za sve vas dame. Ograničena serija rumenila nazvana Bourjois Aime Paris je inspirisana svim znamenitostima koje vrijedi vidjeti u ovom gradu. Na kutijicama zanimljivog dizajna su oslikani Ajfelov toranj, Trijumfalna kapija, Bastilja, Opera Garnier...Za mene je već dovoljno razloga da dograbim bar jedan primjerak, kad bi ih samo bilo u mojoj blizini.
Dolaze u 6 nijansi: Rose Coup de Foudre - roza koral saten, Ambre d'Or - ružičasto narandžasta, Lila d'Or - ružičasta, Rose d'Or - svijetlo ružičasta, Rose Ambre - mat ružičasta i Rose de Jaspe - saten ružičasta. 
Ah, kakav dizajn, kakvi nazivi, ne znam šta je više fancy :)




4 comments:

  1. meni je bourjois zakon!!
    buduci da je isti vlasnik kao i chanel kozmetike prisutne su odredjene slichnosti, ali ne i u ceni hvala bogu

    ReplyDelete
  2. E, stvarno ne mogu da verujem za fotografije :D

    ReplyDelete
  3. skroz su slatka pakovanja, mislim da ovo moje B.rumenilo koje imam traje godinama, neverovatno, svaki dan ga koristim i nije se pomerilo....tako malo pakovanje krije neke tajne sigurno :) slazem se sa jelenom, od kada sam cula da je isti vlasnik, i da se pravi u istoj fabrici...jeeee! :)

    ReplyDelete
  4. sve sto sam njihovo posedovala bilo je odlicno! ovo pakovanje je medeno skroz...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...