Friday, November 26, 2010

'Me Encanta Tu Blog' Award

Znam da ću ovim postom napraviti potpunu pometnju, jer sam nedavno napravila post sa 'Prix-d'Arts' nagradom, i naznačila sam da je to prva koju sam dobila. Međutim, ispostavilo se da nije :) Nagrada 'Me Encanta Tu Blog' je stigla prije, samo što sam je ja nekim čudom propustila vidjeti. Zato se ovom prilikom puno zahvaljujem Branislavi, i evo sada ispunjavam svoju dužnost i odgovaram na pitanja :)


1. Zašto si napravila blog?

Dugo mi je bila želja da radim za bilo kakav ženskasti magazin, naravno sa naglaskom na modi, ali to mi se nikad nije ostvarilo. Zbog toga sam odlučila početi blog, čisto da bih imala neki svoj prostor u kojem ću pisati o stvarima koje volim i koje meni privlače pažnju. Nisam računala da ću uopšte imati 'publiku', ali onda je to došlo samo od sebe, i sad sam jako sretna što imam ovaj mali svijet koji mi je omogućio da ostvarim tu svoju željicu, kao i da virtuelno komuniciram sa grupom djevojaka sličnih afiniteta.

2. Koju vrstu blogova čitaš?

Uglavnom su to modni blogovi, ali nađe se tu i poneki blog koji se bavi kuhanjem, uređenjem doma i kozmetikom. Kuhanje je moja druga velika ljubav :)

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

Ne, za mene je karakteristično da često mijenjam sve što koristim, i nikad se nisam zadržala na samo jednom brandu, bez obzira šta je u pitanju. Recimo, trenutno je to Maybelline NY The Falsies maskara i Manhattan Powder Mat Make Up puder, ali za nekoliko mjeseci ko zna čim ću da ih zamijenim. Jedino Labello Cherry uvijek ostaje. Ne podnosim ništa 'teže' na usnama.

4. Imaš li omiljenu odjevnu marku?

U Zari uvijek pronađem najviše stvari koje su po mom ukusu, u Mangu isto tako. Stradivarius mi je skroz simpatičan, šteta što ga nemam ovdje, to je jedan od razloga zašto se toliko radujem svakoj novoj posjeti Beogradu :)

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

Puder ili podloga za lice, kao i maskara. To dvoje je dovoljno da moje lice izgleda 'pristojno lijepo'.

6. Koju boju najviše voliš?

Do nedavno u mojoj garderobi je bilo najviše crne boje, barem za zimski i jesenji period. A onda sam počela da 'otkrivam' jednu po jednu boju, pa to varira od sezone do sezone. Recimo ove je to teget plava i tamno siva, mada imam puno krpica u tamno ljubičastoj, asesoara u maslinasto zelenoj i prljavo rozoj. Čokoladna i caramel smeđa su mi isto tako neizbježne, volim te nijanse.
Kad je ljeto u pitanju, situacija je skroz drugačija. Od beige, preko nježno roze, do tirkizno plave i puno puno bijele....U suštini ni jednu svijetlu i veselu boju ne odbijam. Jako slabo nosim zelenu i crvenu, a narandžastu nikako!

7. Tvoj parfem?

Dugo vremena je to bio Emporio Armani i Gucci Rush, ali onda sam prešla na Amor Amor od Cacharela i još draži Nina od Nine Ricci. A samo godinu dana unazad nisam podnosila slatkaste parfeme....

8. Omiljeni film?

Ima ih desetak, ali u suštini 'The Notebook' mogu gledati uvijek, mada sam ga pogledala sigurno već hiljadu puta. Za 'Zgodnu ženu' vrijedi isto, za 'Prljavi ples' isto....Također 'Vještica tinejdžerka,' ili 'Teen Witch', jako star film koji mi je ostao u sjećanju, volim ga! Zatim 'The Coctail,' sa Tom Cruise-om. Imam na listi i puno 'ozbiljnijih', ali ovo su neki moji top ženski koje ću vjerovatno pogledati opet i opet i opet :) Uz 'Seviljskog berberina' ronim u suzama svaki put kad ga gledam, uz 'The Notebook' isto. Na mojoj listi najdražih su i svi filmovi koji uključuju ples, kao recimo 'Step up'. Dakle, ima ih tu puno više od desetak. Nepopravljiva sam! Sreća da nema pitanja o najdražim knjigama :)

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?

Želim vidjeti cijeli svijet :) Ali polako, jedno po jedno, nadam se da će mi se ta želja barem djelimično ostvariti. Imala sam tu sreću da obiđem dosta evropskih zemalja, ali i nesreću da npr. odem u Francusku a ne vidim Pariz, ili da odem u Italiju a ne vidim Rim i Firencu. Tako da su mi ti gradovi trenutno na vrhu liste. 

Prosljeđujem nagradu ovim blogovima:

Ko ne voli cipele, ne voli ni ljude

P.S. Vjerovatno je velika većina vas već pisala, ali barem ovako da vam dam još jedno priznanje za divne stvari koje stavljate u svoje blogove i koje mi plijene pažnju iz dana u dan :) 

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...