Saturday, November 20, 2010

Devil is doing...What now ?


Na početku ovog posta hoću da se zahvalim Sienni, jer me je ona podsjetila da će ubrzo sajam knjige, što znači da moram što prije pripremiti listu onog što želim naći i kupiti. Ah, kao da mi je to ikad predstavljalo problem! I upravo kod nje sam i vidjela da je izašla četvrta po redu knjiga moje drage Lauren Weisberger - 'Last Night at Chateau Marmont', ili kako su je kod nas preveli 'Đavo želi slavu'. Nema baš neke logike, ali to je sada najmanje bitno. Baš kao što je moj primjerak 'Chasing Harry Winston' prevedeno kao 'Đavo voli dijamante' i što na naslovnoj nije ova zelena štiklica nego krznena sa crvenim potplatom :)
Ono što je bitno je da ovu četvrtu po redu moram imati u-što-skorijem-roku-inače-ću-poludjeti. Kao da mi ne pada dovoljno teško što u kolekciji nemam 'Đavo nosi Pradu', i to zato što je Alnari ( od koga su mi ostale knjige ) rasprodao sve primjerke i ne vjerujem da će se nova izdanja štampati. Tako da moram nešto poduzeti, i to pod hitno :) Da, ja sam Minni, i ja sam ovisnik o ovim knjigama :) Dakle, ide moja preporuka, jer je ovo štivo u kojem možete isključiti mozak i prepustiti se svijetu nevjerovatnih ljubavnih priča, novca, glamura, shoppinga i najpoznatijih krpica. 
A vi cure, preporučite mi još nešto što bih mogla kupiti na idućem sajmu :) Tnx again Fashion Sienna! :)

4 comments:

  1. hehe, super post! hvala šta si me spomenula :)

    ReplyDelete
  2. haha imam ih sve.. mada zaista ne znam zashto se toliko insistira na tom djavolu
    loren super pishe i mogli su ici sa drugachijim marketingom
    knjige mozda jesu stilski slichne, ali radnje svake od njih su potpuno drugachije
    dragi alnari za ovo #fail
    ali jedva chekam novu :)

    ReplyDelete
  3. Gledala sam film neki dan na tv-u, nisam citala knjige jer sam skepticna prema chick-lit-u.. Znaci kazes da je vredno paznje? o.O

    ReplyDelete
  4. Ako mene pitas vrijedno jeste, jer je moj umorni mozgic odavno zasicen nekim ozbiljnijim stivom, tako da sam u napadu na ova 'opustajuca' izdanja :) A sta te moze vise opustiti nego zenskasta tema ? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...