Sunday, June 27, 2010

Interiors: KARE Design


KARE je globalni brand sa modernim lifestyle konceptom koji se sastoji od jedinstvene mješavine namještaja, rasvjete, asesoara, kao i poklon-ideja. Izvanredan tim, briljantne ideje, talenat za poduzetništvo i neprestani entuzijazam stoje iza jednog trend spektra od oko 4500 proizvoda.


Ono što je 1981. godine započelo kao mala studentska prodavnica namještaja sa regalima, izraslo je jako brzo u minhenskog prvaka modernog namještaja, dizajniranog s ljubavlju.
Danas, kao globalni brand, KARE Design posjeduje mrežu od velikog broja prodavnica, više od 35 franšiznih partnera, međunarodnih prodajnih kancelarija, sopstvenih dizajnera i proizvođača u preko 60 zemalja.


U KARE-u se uvijek nešto novo otkriva: svake godine 1500 novih proizvoda stvara jednu uzbudljivu kolekciju punu iznanađenja.


Ko se interesuje za KARE, taj je otvoren, tolerantan, spontan, orjentisan ka trendu, ima smisao za humor - i vjerovatno malkice šašav.
Njihov slogan je 'Više ukusa za manje novca', vođen inovacijom, individualnošću i vrednovanjem novca. On izražava izrazito odbijanje neinspirativnog, 'konfekcijskog' namještaja i predstavlja pravu stvar za graditelje domova koji vrednuju dobar dizajn za pristupačne cijene.


Vlasnici Kare-a, Jurgen Reiter i Peter Schoenhofen, iznad svega ciljaju na: 'Prodavnice koje su neobične, gdje se namještaj prikazuje u tematskim postavkama koje dočaravaju željene kreacije i skoncentrisan joie de vivre.'


Jednom godišnje KARE Redboxx otvara svoja vrata, kao izložbeni prostor na 2800 m2 i 'modna pista' za najnovije top modele iz svijeta namještaja. To je mjesto u Minhenu gdje KARE predstavlja nove trendove i must-have kreacije za predstojeću sezonu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...