Sunday, July 31, 2011

Special guests on Sarajevo Film Festival's Closing Night

I tako...još jedan Sarajevo Film Festival je završen. Bilo je dobro kao uvijek, bez zamjerki. Bilo je malo diskusije o tome kako ove godine nema velikih zvijezda u ulozi gostiju. Kad ono...pogodite šta se desilo ? Angelina Jolie i Brad Pitt glavom i bradom prošetali su crvenim tepihom na završnoj noći! Njihov dolazak se držao u tajnosti sve do zadnjih sat vremena pred pojavljivanje. To nije spriječilo masu ljudi da požure prema Narodnom pozorištu, samo kako bi ih vidjeli i uslikali. Nažalost ja nisam bila jedna od njih, 20.00 sati je bilo prerano za moj izlazak. Sve sam pratila na tv-u, a već danas novine i domaći web portali su puni fotografija i informacija. 
Ovaj slavni glumački par je stigao u Sarajevo samo na nekoliko sati kako bi Angelina primila nagradu Počasno srce Sarajeva. Po primitku nagrade Angelina nije mogla zadržati suze. Manje je važno da je za ovu noć izabrala Elie Saab haljinu iz kolekcije za proljeće 2011. Pogledajte dio atmosfere od sinoć.







6 comments:

  1. Angie predivna kao i uvijek! Brad mi se nekako "pohabao", izgleda mi potrošeno i staro!

    ReplyDelete
  2. Ja ih volim,mislim da bih zbog njih izasla ranije:))Bas me zanima kakav je film napravila,nadam se da se necu razocarati.

    ReplyDelete
  3. Minni sad sam vidjela i tvoj post :) Super Bravo za Anđu i naš prelijepi grad ! :) :)

    ReplyDelete
  4. Ili ih voliš ili ne voliš..zaista izuzetan par, meni su samim tim što su posvojili toliku djecu zaista veliki ljudi...bili su reprezentativni na SFF..jedino razorčarenje iz godine u godinu su outfiti naših glumaca i uopšte javnih ličnosti (kao da su krenuli na plažu ili na neki buvljak)...strašno je to da stranci više cijene i odaju počast ovom festivalu nego mi sami...nadam se da će se i to promijeniti!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...