Friday, July 29, 2011

Salvatore Ferragamo s/s 2011 Campaign

Kolekcija kao stvorena za mene: bijele košulje, bijele/braon sandale, caramel smeđi clutch, pa onda velika bijela torba koju je tako teško naći u gradu ( a da je ovako lijepa! ), ravne beige sandalice i odgovarajući fedora šeširić...Jao Salvatore šta mi radiš! Moje boje, moja kolekcija! Divna da divnija za ovo ljeto ne može biti! Pogledajte slike. 

Brand: Salvatore Ferragamo
Season: s/s 2011
Models: Daria Werbowy & Clement Chabernaud
Photo by: Mikael Jansson











6 comments:

  1. Super, tako elegantno... divna kolekcija,fotke od brojevima: 1,2, i 3 su baš moj stil:)

    Ugodan vikend i lijep pozdrav:)

    ReplyDelete
  2. Odlicna kolekcija! :))

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. i fotke su bolesno dobre... najs

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...