Wednesday, July 20, 2011

Magazine Covers & Editorials, August 2011

Ko će nam se smješkati sa naslovnica u avgustu ? Nama omiljene zvijezde i zvijezdice :) Da se razumijemo, namjerno sam izostavila Emmu Watson na naslovnici Harper's Bazaar-a UK. U povjerenju - ne volim je baš. Psssttt. Draža mi je bila kao mala djevojčica iz Harryja. Baš kao što mi je Rihanna bila draža kao teen zvijezda, znate onaj period prije nego je postala crvenokosa i istetovirana bez mjere. ALI Rihanna je Rihanna, nju čovjek mora voljeti, bez obzira šta napravila od sebe.
Kao da sam juče pisala o mojim omiljenim septembarskim naslovnicama. Što me podsjetilo da nikako nisam provjeravala koliko ustvari dugo pišem blog....
Pa da krenemo redom:

Mila Kunis & Justin Timberlake
Magazine: Elle US
Photo by: Carter Smith






Nicole Scherzinger
Magazine: InStyle UK
Photo by: Nino Munoz






Audrey Tautou
Magazine: Marie Claire UK
Photo by: Max Cadelli






Kate Moss
Magazine: Vogue UK
Photo by: Mario Testino







Lily Allen
Magazine: Elle UK
Photo by: David Slijper




Rihanna
Magazine: Cosmopolitan Russia
Photo by: unknown




3 comments:

  1. Mila i Justin su mi favorit,oslicno izgledaju kao par!A i Mila mi na tebe lici:))

    ReplyDelete
  2. Justin i Mila mi izgledaju kao savrsen par! ;) Slike su im predobre!
    xx,K.

    ReplyDelete
  3. Jele puno hvala na tom komentaru, ona mi je jako draga. A jeste crni mali djavo kao ja :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...