Wednesday, September 21, 2011

Victoria Beckham Bags A/W 2011

Osim što i dalje šeta u previsokim štiklama i nanosi još više štete svojoj kičmi, Victoria Beckham je ove sezone u punom pogonu. Od rođenja kćerkice nastavila je vrijedno raditi, i njene krpice iz sezone za jesen i zimu 2011 su već predstavljene i počele su se prodavati. Ja sam za danas izabrala da vam pokažem njene torbe! Od velikih do pismo-malih, od klasičnih jesenjih boja, pa sve do ponekog modela u jarkoj narandžastoj i crvenoj, za sve one kojima se color blocking pretjerano dopao ovog ljeta.
Ostatak kolekcije pogledajte na njenoj službenoj web stranici.









7 comments:

  1. Odlične su torbe, ali meni su 4. i 6. po redu naj naj :)

    ReplyDelete
  2. meni su predivne, molim jod svake po jednu :)
    sa tim klisičnim izgledom nije mogla pogrešiti, to je sigurno :)

    ReplyDelete
  3. Uvek sam volela nju, njen stil i njene kolekcije. Odlicno! :)

    ReplyDelete
  4. Wow, very informative product review! I'll have to check it out soon!

    Please check out my blog when you get a chance!
    http://www.goodbadandfab.com
    the personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...