Sunday, September 18, 2011

Midnight in Paris

'Paris in the morning is beautiful, Paris in the afternoon is charming, Paris in the evening is enchanting, but Paris after midnight is magic.'

Trebam li nešto drugo reći osim - Woody Allen! Čim sam vidjela da je on umiješao prste u ovaj film kao scenarist i režiser, znala sam da ga moram pogledati. Volim njegove priče, tako životne, bez nekog famoznog završetka, baš zbog toga što su životne, a znamo dobro da se ni jedno poglavlje života ne završava spektakularno, pompezno, nego tako, samo prestane... 
Divan prikaz Pariza, divan prikaz ljubavi koja nije za nas, ali to ne vidimo do određenog časa kada se neko/nešto pojavi i 'otvori nam oči'. Na prvi pogled, ovo je priča o piscu i njegovoj bogatoj zaručnici, i neki će reći - ništa posebno, ali za mene postoji dublje značenje kao u svim Allen-ovim filmovima, i mogu vam reći da sam uživala gledajući ga. Diskutabilno da li će se svidjeti baš svima, jer W. Allen se ili voli ili ne. Nema sredine. Od mene ide preporuka, a ako pogledate, javite se za diskusiju :)
U glavnim ulogama: Owen Wilson, Rachel McAdams, Adrien Brody, Michael Sheen, Marion Cotillard i Carla Bruni.  





8 comments:

  1. Super prijedlog za odličan film, moram ga pogledati!

    Kiss:)

    ReplyDelete
  2. volim skoro sve njegove filmove,verujem da ce mi se dopasti i ovaj.Javljam utiske!

    ReplyDelete
  3. volim to sto i gradovi u kojima snima postaju punopravan clan ekipe :)

    ReplyDelete
  4. Gledala, odlican je kao i ostali njegovi filmovi poput poslednjeg Viki Kristina Barselona. Preporucujem svima!

    ReplyDelete
  5. Filmska ekipa mi se čini jako zanimljiva,moracu da pogledam :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Viki Kristina Barselona mi je jedan od omiljenih! A ovaj cu gledati, ako nista makar zbog Pariza (odusevljena sam trailerom)! :))

    ReplyDelete
  7. Super su mi njegovi filmovi, ali ovaj nisam gledala. A znam da Owen uvek glumi nekog ludaka :) pa verujem da je dobar film. Hvala na preporuci!

    http://saporedelmareturchese.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...