Wednesday, August 18, 2010

Vlatka Pokos: Život u raju


A koje bih drugo štivo izabrala na mom divnom Hvaru, nego nešto lagano i ljubavno ?
Slučajno mi je 'dopala u ruke', i nakon što sam je vidjela u lokalnoj prodavnici, istog trena sam je odlučila kupiti. Već idućeg dana bila je uveliko pročitana i spremljena u kofer.
Šta da kažem, nisam od onih koji sa zanimanjem prate tračeve iz show bizza, ali priča Vlatke Pokos je zaista specifična. I knjiga je takva. Pretočila je tragediju u lagani roman, kratkih i jednostavnih rečenica, a sudbinu koja ju je zadesila je oblikovala u pravu soap opera ljubavnu priču. Naravno, dobro je to unovčila.
Detalje neću iznositi, tek iz razloga ako se odlučite na čitanje, pa da onda diskutujemo ko je tu izvukao deblji kraj, i ko je u pravu.
Do tada, ostaje mi da se do slijedećeg ljetovanja posvetim malo ozbiljnijim romanima :)

1 comment:

  1. hahah ti si blesava ::)) btw nedostaje mi vlatka na hvaru :D ove godine videh, o pa naravno, samo Snjezanu Mehun

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...