Friday, August 27, 2010

Modni crteži


U ne baš tako davnoj prošlosti modne ilustracije su bile sastavni dio svakog novog broja magazina. Ta strka oko izbora najbolje ilustracije koja će krasiti mjesečno izdanje bila je jako slična današnjem izboru modela, fotografisanju i obradi slike za naslovnicu. I tako su tzv. 'modni ilustratori' imali pune ruke posla sve do četrdesetih i pedesetih godina. 

Danas su te iste modne ilustracije predmeti kolekcioniranja brojnih fanatika mode. Upravo za takve će biti sretna vijest saradnja britanskog Vogue-a sa Fashion Illustrations Gallery, koji su se ujedinili u programu Art in Fashion, te je u sklopu istog omogućena online kupovina najboljih modnih ilustracija nastalih u periodu od 1965. do 2010. godine. Cijene se kreću od 250 do nevjerovatnih 6000 funti. Prava sitnica!

Jean Paul Gaultier

Jean-Philippe Delhomme

 Chanel 

Dior

Valentino

David Downton
 
Hermes

3 comments:

  1. ja bih vratila modnu ilustraciju u magazine.. obozavam! brooks i labanda su mi najdrazi :)

    ReplyDelete
  2. i ja bih vratila ilustraciju. cak bi i crtala za male pare... hhehehe Bila je jedna knjiga u Mamutu sa najfivnijim ilustracijama ikada ali je bila preskupa. kad sam skupila pare ya nju, nestala je... mwaaaa
    Minni hvala na divnim komentarima na blogu.
    ja isto tako uyivam u tvom. kiss!

    ReplyDelete
  3. suppp ti jee i imas iste hobbije ko i ja

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...