Friday, August 20, 2010

Celebrity Cribs: Megan Mullally

Moram priznati da nikada nisam čula za ovu američku TV zvijezdu, ali kada sam vidjela slike njenog hollywoodskog doma, nisam bas ostala ravnodušna. Najbliže onom što ja volim, bjelina zidova u kombinaciji sa namještajem od tamnog punog drveta, a sve to upotpunjeno nešto 'jačim' detaljima i ukrasima koji razbijaju monotoniju bijelog. Naravno, ja ne bih bila ja, kada neke stvari ne bih potpuno željela preurediti po svom ukusu. Ali s obzirom da mi je Hollywood ( bar za sada ) nedostižan, uradiću to samo u svojoj mašti, a vama ostavljam da pogledate fotografije.










3 comments:

  1. obozavam ovako, gomilu slika na zidu u raznim ramovima... bas bas

    ReplyDelete
  2. vrt&pogled su divni! bash mogu da zamislim lagano ispijanje jutarnje kafice dok proveravam obaveze za taj dan.. oh mullally prokleta da si ::))

    ReplyDelete
  3. mmmmm, ovo je apsoluno savrseno. svetlo, prijatno i okruzeno tolikim biljkama. uzivancija...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...