Saturday, August 6, 2011

Vintage Picnic

Možda sam već spomenula da je, osim mode, još jedna moja velika ljubav i kuhanje. Naročito vikendom kad imam puno vremena, pa osim hodanja po gradu i uživanja u suncu obavezno odvojim malo vremena za istraživanje po kulinarskim blogovima i skuham nešto. Trenutno je u mojoj kuhinji crumble pie sa breskvama i trešnjama, u fazi hlađenja. Pretpostavljate, nisam čekala, morala sam probati odmah. Ali, obzirom da nemam ambijent da ga lijepo uslikam i pokažem, za vas sam izabrala nešto puno puno ljepše. Na jednom od mojih naj kulinarskih blogova Call me cupcake sam vidjela divne slike sa tzv. vintage picnic-a koje sam morala podijeliti s vama. Ako imate ovakav vrt, trk na kuhanje, a onda na dobar garden party sa vašim najdražima.










7 comments:

  1. Ovi kolačići izgledaju tako savršeno i ukusno :)

    ReplyDelete
  2. Nemam vrt, jer zivi u stanu, ali zato imam vikendicu! ;) Ovo bas izgleda pravo romanticno! :)
    xx,K.

    ReplyDelete
  3. love these pictures and the cake looks so yumm!

    check out my giveaway for a casio gold watch.
    http://raindropsofred.blogspot.com/2011/08/get-your-swag-on-giveaway.html

    xoxo

    ReplyDelete
  4. Super ideja, steta sto nemam vrt!:( Prelijepe slike u svakom slucaju!
    Fashion & Dreams je nominiran za ‘One lovely blog’ nagradu! Za vise detalja, posjeti link:

    http://black-and-white-heaven.blogspot.com/2011/08/one-lovely-blogaward.html

    xoxo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...