Monday, August 8, 2011

Move, Eat & Learn

“3 guys, 44 days, 11 countries, 18 flights, 38 thousand miles, an exploding volcano, 2 cameras and almost a terabyte of footage… all to turn 3 ambitious linear concepts based on movement, learning and food… into 3 beautiful and hopefully compelling short films… =  a trip of a lifetime.”
Ovako je  Rick Mereki, nezavisni filmski reditelj, napisao intro za svoja tri uratka pod nazivima Move, Eat i Learn. Proputovao je 11 zemalja u 44 dana sa 2 prijatelja - Tim White-om i Andrew Lees-om, i snimio 3 kratka filma. Uspjeli su pomoću samo dvije kamere dočarati ljepotu života - kroz putovanja, hranu i učenje, a u filmu ćete vidjeti šta je to sve Rick uspio da nauči :) 
Ja sam ostala oduševljena, i ne mogu reći koji od ova tri mi se najviše dopao. Prepuštam vama da pogledate i ocijenite! 


6 comments:

  1. Meni se sviđaju drugi i treči, jako zanimljivi filmići!

    Lijep pozdrav Minni:)

    ReplyDelete
  2. Tako inspiriring! Steta sto ovaj prvi ne mogu da odgledam, uklonjen je. Mojoj prirodi najvise pasuje EAT :)

    ReplyDelete
  3. Al sam ovo inspirisuce napisala, svaka mi cast xD Ljubim :*

    ReplyDelete
  4. odličan koncept...teško je sve gledati pojedinačno..jer je kroz sva 3 dijela napravio predivnu poveznicu...ali kad bih morala birati to bi bilo...move and learn...

    ReplyDelete
  5. Aaaa, uklonjeni su! Stavi ponovo :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...