Monday, April 4, 2011

Jennifer Lopez for Tous Jewelry


Za J.Lo izgleda nema zime! Nakon miliona prodatih primjeraka albuma, parfema, i njenog angažmana u American Idol-u, Jennifer se po prvi put našla i u ulozi modela, i to kao zaštitno lice španjolske kompanije nakita 'Tous'.
Supružnici Rosa i Salvador Tous, dizajneri nakita, izjavili su kako je Jennifer Lopez prava osoba za promociju njihovih proizvoda, obzirom da je, ne samo lijepa, nego je i multitalentovana, a također i promoviše porodične vrijednosti za druge brandove.
Kampanja je urađena u orijentalnom stilu, a fotografisala je Ellen Von Unwerth. Satenske haljine, štapići i lepeze su očigledno bili pun pogodak za promociju nakita, a bold i neon bojama je Tous dokazao da ide u skladu sa trendovima sezone s/s 2011.






7 comments:

  1. kako ja nju volim!:)

    ReplyDelete
  2. Divna je... ja sam htela danas da pisem o njoj:)))

    ReplyDelete
  3. e da i imam jedno pitanje: u kojem si programu napravila header za blog?

    ReplyDelete
  4. Baš su zanimljive ove fotkice ;)!

    ReplyDelete
  5. Obozavam je, uvek izgleda savrseno... zaista prelepa zena :)
    beauty-jelena.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. J.Lo, divna kao i uvek :)))
    Procitala sam negde da je trazila/zahtevala 50 stilista koji ce je sredjivati za American Idol :) i ljudi to negativno komentarisu, a ja sam u fazonu - dajte zeni koliko hoce! :D Ako joj toliko njih treba da izgleda savseno uvek - sasvim nebitno :)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...