Thursday, February 10, 2011

Swarovski - Valentine's Day Collection


U šetnji gradom prije neki dan vidjela sam sasvim novu, veću, ljepšu i tek otvorenu prodavnicu Swarovski nakita! A nema bolje prilike od otvorenja i ukrašavanja izloga ( od kojeg sam doslovno pala s nogu ) od Valentinova! Sada je aktuelna kolekcija nakita, kristalnih figurica, broševa, novčanika, privjesaka, pa čak i rokovnika i olovaka, sve u ružičastoj i crvenoj boji, srcoliko, ali ima tu i klasičnog nakita sa sitnim bijelim kristalima. Sve što je pretjerano girly za mene i nije toliko primamljivo, ali ona prava ženska strana mene je preovladala pa sam vas morala počastiti ovim slatkim komadima! :) Cijene se kreću od 50, pa do nevjerovatnih 300 eura za pojedine komade, a sve to možete lijepo vidjeti na službenoj Swarovski stranici.






1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...