Tuesday, October 12, 2010

Alice In Wonderland ring collection by H.Stern & Disney

Kada poznatim brendovima nestane ideja, uvijek mogu posegnuti za nekom ludorijom i prodati je za velike novce. Upravo tako su brazilska kuća nakita H.Stern i Disney izbacili luksuznu kolekciju prstenova, a inspiraciju za ove neobične modele su crpili iz filma 'Alisa u zemlji čuda'. Svih pet prstenova su napravljeni od zlata, a neki od njih krase i dijamanti. Da cijela stvar bude još začinjenija, mogu se dobiti samo po narudžbi. Napravljeni su u minijaturama, ali to se nažalost odnosi samo na veličinu, dok su cijene u totalno suprotnim proporcijama :)

$18.000
 $23.000

 $7.450

 $20.500

$8.690

3 comments:

  1. Ovaj poslednji je mnooogo lep :)

    ReplyDelete
  2. jedino bih pechurkice nosila. ovo zeleno za 7.450 je ne, nikako. boze ludih li ljudi :D

    ReplyDelete
  3. Cao,Minni!
    Dopada mi se tvoj blog i drago mi je da vidim da se toliko devojaka sa nasih prostora bavi modnim blogingom!
    I ja sam krenula, mada bas,bas skoro, tacnije sinoc, pa bi mi bilo drago da svratis i bacis pogled!
    Puno pozdrava!xoxo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...