Saturday, September 8, 2012

Internet shopping: Choies.com

Ludi ste za internet kupovinom ? Moram priznati da sam se ja polako navukla. Krenulo je sa nekim asesoarima gdje sam znala da ne može doći do greške sa veličinom i sl., ali onda polako, korak po korak, počela sam da naručujem sve i svašta. Sa sličnom svrhom, nedavno sam na moj Polyvore profil dobila ponudu za saradnju od jednog sajta gdje možete naručiti baš mnogo toga: Choies.com. Ukoliko vas zanima, možete jednim klikom da utonete u svijet mode, a ako vas je strah pogrešne narudžbe, evo prilike da besplatno nešto dobijete: klik na contest u jednoj od mojih Polyvore grupa ovdje, napravite set, i možete dobiti poklon kupon od Choies.com u vrijednosti od 100 ili 50 dolara ukoliko vaš set osvoji prvo ili drugo mjesto. Jedina pravila su da upotrijebite jedan 'item' sa ove web stranice, i da istaknete njihov logo u setu. To je sve :) A u nastavku pogledajte kako sam ja iskombinovala neke njihove stvarčice. 


London Blues



Casual In Leopard



Night In The City



Moroccan Adventure



Presenting: Choies.com Contest!










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...