Friday, February 17, 2012

Victoria Beckham, F/W 2012


Još jedan dokaz da se Victoria Beckham ne šali je njena kolekcija za jesen i zimu 2012. godine, predstavljena na New York Fashion Week-u. Kod Victorije još uvijek preovladavaju strogi krojevi na kaputima i haljinama, u crnoj boji, ali osvježeni jarko crvenom, royal plavom, oker i maslinastim tonovima zelene. Iznanađenje za ovu sezonu je da nema vrtoglavo visokih potpetica, mada se zadržala na štikli pristojne 'centimetraže' sa crvenim potplatom, i u kombinaciji sa vunenim čarapama do koljena. 
Naznaka da će se i ova kolekcija razgrabiti brzinom svjetlosti, je zanimanje i prisustvo Anne Wintour u prvom redu na ovoj reviji, tik pored David-a Beckhama i male Harper Seven. Inače, Victoria je pojedinim komadima u reviji dala lični pečat u vidu utisnutog imena svoje kćerkice na torbama, ili kragnama na haljinama i bluzama za koje je inspiraciju dobila iz dresova svojih sinova. Pogledajte dio kolekcije na slikama.








7 comments:

  1. dopada mi se sta i kako radi,dopada mi se njen stil ali i dalje stojim cvrsto iza toga da mi se ona sama ni najmanje ne dopada!!U stvari "ne dopada" je previse blag izraz za moj stav o gđi Beckham:)

    ReplyDelete
  2. Nemam naročito lepo mišljenje o njoj, tačnije, ne sviđa mi se :D ali to nema nikakve veze sa ovom kolekcijom koja mi je odlična.

    ReplyDelete
  3. Ni ja ne volim Victoriju, niti njenu 'zaledjenu' facu i pogled prema podu svaki put kad se pojavi u javnosti, prosto ludim od toga. ALI, sto se tice njenih kreacija, moram reci da sam prijatno iznenadjena!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...