Tuesday, December 6, 2011

Vogue Russia December 2011 'Парижский бальзам' Editorial

Jedan veliki plus od mene za smokey eyes efekt, za crnu baršunastu haljinu sa zlatnim motivima sa posljednje slike, za traper hlače boje devine dlake, tako popularnu ovih dana, za gold sequin top prikladan za doček Nove godine! Onda oduševljeni wooow ženski uzdah za dozu pariškog chic-a i sve aristokratsko rusko što vidim na ovim fotografijama, a zbog čega bih čak i zimu mogla zavoljeti. I jedan veeeliki LIKE za tapete u pozadini, totalno su po mom ukusu. Ma kad bolje razmislim, ide veliki plus za cijeli editorial! Thumbs up!

Magazine: Vogue Russia
Edition: December 2011
Model: Toni Garrn
Photos by: Matt Irwin
Stylist: Darcy Backlar
Make Up: Maria Olsson
Hair: Tomohiro Ohashi









7 comments:

  1. Nema zime kao sto je ruska zima:))
    Zlatni top je savrsen,sanjacu ga nocima!Kiss!

    ReplyDelete
  2. Odusevljena sam ruskim izdanjem Vogue-a, u poslednje vreme mi je definitivno u top 5. Editorijali perfektni - savrsena odeca, predivan ambijent i taj ruski smek - what's not to love? :)

    ReplyDelete
  3. Odličan je editorijal.Žute panatalonice su divne:)

    ReplyDelete
  4. Jedino mi se poslednja slika ne sviđa, tačnije bluza, previše otvorena za moj ukus, ali sve ostalo je predivno, a tapete... <3 :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...