Wednesday, March 16, 2011

Crazy Sunglasses


Proljeće nam izgleda dolazi na velika vrata, i iskreno se nadam da snijega više neće biti. Evo najnovijih modela sunčanih naočala iz svijeta velikih modnih imena, i to za one najhrabrije, jer ovo što ćete vidjeti nisu nimalo uobičajeni cvikeri kakve smo svi navikli viđati.
Prada je za sezonu proljeće/ljeto 2011. predstavila kolekciju naočala nazvanu Minimal Baroque. Model Delux je predstavljen kao hit i napravljen je u nekoliko boja. Između ostalih, najavljeni su i modeli u flower printu kao trendu predstojeće sezone. 
Ilustracije za kampanju i reklamu ove kolecije su radili Ivo Bisignano, Andrea Tarella i Marcela Gutierrez.




Ako vam Prada nije dovoljno ekstravagantna, evo nečeg pravog za vas: A-Morir, tj. dizajnerka ovog branda Kerin Rose, je predstavila kolekciju couture naočala koju su već razgrabile zvijezde poput Rihanne, Lady Gage i Grace Jones. Cijene se kreću od 250 do čak 500 dolara, a najskuplji model su zlatne naočale Kaoma ukrašene Swarovski kristalima, koje koštaju 800 dolara!






7 comments:

  1. Kako su lude!:) Pradine su sjajne. :)

    ReplyDelete
  2. hahah neka neka drzim se ja mojih zihershkih
    gucci i amin :)

    ReplyDelete
  3. heheh kako su otkacene ilustracije :D a naocare mi se jakooo dopadaju :D

    ReplyDelete
  4. anna dello Russo ne skida ove prve Pradine..meni su nekako smiješne..a i ne shvatam koja je svrha ovih sa staklima prekrivenih cirkonima,što će ti cvike kroz koje ne vidiš? kao što Jelena reče ja se držim svojih.. :)

    ReplyDelete
  5. Lude su skroz!
    Svidja mi se zaglavlje bloga:D

    ReplyDelete
  6. Gdje ima u Zagrebu kupiti naocale Kerin Rose?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...